ändra mina matvanor kanske?

nu får det vara slut med onyttigt. Jag förstår inte, helt plötsligt kan jag vräka i mig socker i stora mängder? Förut bestod min frukost av havregrynsgröt med linfrön och frukt i, nu äter jag antingen ingen frukost eller så äter jag det som finns hemma vilket brukar vara flingor med 99% socker i typ. Och vi ska inte tala om de ofantligt stora mängder godis jag äter, eller hur många fika jag tar per vecka med tjejerna.. Nu får det bli ändring på det, absolut inte för att jag tycker att jag är tjock för det är jag inte, utan för att jag känner att min kropp verkligen inte mår bra av det. Jag tror att jag håller på att komma in i ett sockerberoende faktiskt, alla som känner mig vet att jag inte druckit läsk på evigheter, jag missbrukade loka verkligen, men nu sitter jag här vid datan med ett glas cola?(som jag överväger att hälla ut, hehe) På tisdag börjar ju skolan, då kanske jag får lite ordning på det igen, då kan jag inte äta sockerflingor för då blir man hungrig typ en kvart senare. Jaja, nog pratat om mina matvanor.

Det blev en mycket mysig kväll på stammiscafet vid sergels torg som heter Bolero Bueno typ. Det var jag, Malin, Lollo, och Sara. Mycket skratt blev det, det var väldigt trevligt. Vi satt ute och drack varsin latte, och pratade väldigt mycket om gårdagen, som jag inte var med på, men det var jävligt kul att höra! Imorgon ska vi ta en lunch innan Lollo och Malin ska till skolan, och sen ska jag träffa Julia. Måste också hämta mina pumps hos skomakaren, och så ska jag städa klart rummet. Jag som tänkte ta en riktigt lång sovmorgon för en gångs skull så där dagen innan skolan, och har istället varenda minut planerad., typiskt mig!  Godnatt alla läsare( varför har ni slutat kommentera för.?, jag ser statistiken jag vet att det är fler som läser, så kommentera, jag älskar att svara på frågor osv:))

image97ellerimage98
Vilket föredrar ni?

Kommentarer
Postat av: tjock&gla

cooooooooooooola! loka är fan det värsta som finns! hata loka! bra blogg..

2007-08-20 @ 01:32:53
Postat av: Sandra

Tjock&gla: Haha, jag föredrar loka:) Tack så mycket!

2007-08-20 @ 09:48:55
URL: http://sandramittjas.blogg.se
Postat av: happygirl

loka, du måste prova loka vildäpple.. bara lukten gör en helt förälskad (:
din blogg är ett måste varje dag :D

2007-08-20 @ 12:22:27
Postat av: Alexandra Nilsson

Cola, jag struntar i hur mycket socker den innehåller men det är ju så gott! :D

2007-08-20 @ 14:16:43
URL: http://kissie.blogg.se
Postat av: Sandra

happygirl: Ja, den är rätt god, men jag föredrar hallon:) Åh, vad glad jag blir nu :)tack!
Alexandra Nilsson: Jo jag vet, har suttit i den sitsen jag med, haha:)

2007-08-20 @ 20:40:40
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0