ännu mer kläder

Jag kan verkligen inte sluta shoppa! Idag köpte jag en väska, en tröja, och ett svart linne, men jag är nöjd iallafall! Lollo försov sig(som vanligt) så hon kom senare. Jag, Lenita, och Malin åt lunch på Tasty's, och Malin skulle köpa en kladdkaka efter vi ätit och då fick hon 2 bitar för att kunna bjuda oss, så tack snälla Tastykille:) Lollo kom senare så vi gick runt och tittade lite, det var kul:) Ikväll ska Lenita komma över och hämta lite saker och dricka milkshake. Jag börjar halv 10 imorrn med Servering A, och jag slutar 12.45, nice! Då ska jag till fjällen, mihihihi:) Hörs senare!

Juste, någon skrev en kommentar om att prata med mig, du får jättegärna lägga till mig på msn, eller mejla: [email protected] :)



     
Här är det jag köpte :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

vadå SOM VANLIGT :O
ps jag tycker att du ska gå till nån som kan hjälpa dig med din sjukdom, du har nog blivit drabbad av shoppaholicsyndromen :|

2007-08-26 @ 16:35:21
URL: http://lov1sa.blogg.se
Postat av: Sandra

haha jaa, du försover dig jämt :) haha ska du säga:D

2007-08-26 @ 17:11:35
URL: http://sandramittjas.blogg.se
Postat av: lovisa

nej bara när jag har bestämt saker med dig för att slösa tid så att jag slipper va med dig så länge :)

2007-08-26 @ 17:35:38
URL: http://lov1sa.blogg.se
Postat av: hannah

fina kläder! spec koftan. Väskan va lite mindre fin, såg lite glansig ut.

2007-08-28 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0