Borås

Nu sitter jag på hotellrummet på Scandic i Borås. Resan hit tog jäääättelång tid, det ösregnade hela vägen. Det var fan läskigt, ibland såg man inte ett skit, tur att inte jag körde.
Vi åkte direkt till hotellet och checkade in sen åkte vi till min gudmor Maria, det var jättemysigt. Jag bar omkring på min blivande gudson Viktor hela eftermiddagen, har aldrig träffat gladare unge! Det ska tydligen komma 80(!) personer imorgon och jag ska läsa en bibelvers jag inte övat på än...Nu på kvällen var jag och badade i en jacuzzi, solade solarium, och så var jag och mamma nere på restaurangen och åt lite, jag tog 3 kulor med sorbeglass, äpple, blodapelsin, och lime och det var såååå gott!

Nu måste jag slå in doppresenterna, sen ska jag kolla på TV, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0