Bra start!

Ojoj, vilken bra start jag fick nu på morgonen! Kolla bara den här kommentaren som Emelie 13 år skrev: men va fan.. leva livet handlar väl inte om sprit och rökning och sånt?
"rökare är också människor, fast inte lika länge.." seröst, är det kul att börja röka när man är 13, coh sen röka hela jävla livet, som säkert slutar flera år för tidigt?
många va mina vänner har falltít för grupp´trycket med rökning och sånt, och nu när dom börjat så tror dom att dom är så coola? är det coolt att röka? asså är det coolt att se ut som en 40åring vid 35? för mig har det alltid varit självklart att inte röka, för jag har alltid spelat fotboll, men Viksjös ungdomar har ju inget liv numera.. alla står ju fan utanför träffen och röker och super.. jag vet inte vad ni tycker men jag själv tycker det är helt sjukt..
hah, nu har jag fått skriva av mig.. sköööööönt, föästen Sandra, är det sant om dedär med den knivskurna i Viksjö centrum? blir fan rädd för vår lilla stad.. hejdå
Ojoj, säger jag bara! Gud vad glad jag blev nu, 13 år och skriver sånt här!
Och ja, det var en kille som blev knivskuren i Viksjö centrum, hemskt..Alltså sånt är inte kul, det är bara sorgligt hur långt det kan gå....

Fick även en fråga om vad jag jobbar med på East och vart det ligger. Om det kommer in en beställning på en förrätt eller efterrätt är det jag som ska lägga upp den snyggt på tallriken, osv. East ligger på Stureplan.
Så nu vet ni det också:)


Nu ska jag äta frukost! puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0