det blev en oväntat trevlig kväll

Ja, rubriken säger rätt mycket, men det var det. Mamma frågade om jag ville käka middag hos granne Lisa med dom och eftersom jag inte hade något bättre för mig gjorde jag det. Jag trodde dock att det bara var min familj och Lisa som skulle äta ihop men det visade sig vara fel, det var Bergs och Jörnens också, väldigt trevligt. Jag satt med Patrik och Alexandra och pratade med dom hela kvällen, det var väldigt trevligt. Och världens godaste efterrätt!
Nu ska jag dusha också.. Har hört att det ska vara typ 11 grader imorrn, vad ska man ha på sig då? Vill fan inte ta på mig höstjackan redan i augusti..aja det löser sig:) godnatt kära läsare :)

Nu är det bestämt att jag ska jobba på festen hos Dyrhages den 8 september, jättekul ska det bli+att jag får lite pengar också:)

Kommentarer
Postat av: mickan

vad ska du jobba med? alltså vad ska du göra på festen? :P

2007-08-27 @ 17:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0