DET vart en lyckad kväll igår

Vi träffades på amigo, det var jag, Lenita, Sara, Lovisa, Malin och Olivia. Vi hade jättetrevligt! Efter vi ätit drog vi oss till en lekpark i väntan på att gå hem till Malin. Det var nämligen cykelfest igår så typ alla vuxna i viksjö var på den, och Malins föräldrar hade efterrätt så vi fick vänta ett tag innan vi kunde gå dit. Så vi satt där och blåtandade över saker till varandras mobiler, och typ dog av skratt. När vi sen kom till Malin såg vi att dom fortfarande var där så då fick vi vänta ännu längre, fast sen släppte hennes mamma in oss:) När dom vuxna gått gjorde vi iordning vit cokladmousse med hallonsås och bär på, och fyyyyyyyyyyyfan vad gott det var! Ska se om jag hittar en bild sen. Det var jättetrevligt där, och jättekul som vanligt. Är så glad att jag har dom bästa vänner man kan ha! Jag kom hem typ halv 2, och då var ingen hemma så jag satte på musik i varje rum, haha:) Jag hatar när det är tyst! :)

Om en timme ska jag träffa dom igen, vi ska till jakan och äta lite lunch och titta runt lite:) puss och kram

Jag hittade en bild:) 

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0