donken^^

jävla irriterande imorse, jag kom till Barkarby och tågen var jättesena. Lyckades komma med 8.34 tåget, men där var inte dom andra+att det var hur trångt som helst, jag stod typ ihopmosad vid dörren:/ när jag kom fram till sumpan gick jag till gymmet eftersom vi hade idrott, och våran gympalärare var jättesnäll, så det var ju skönt. Hon tyckte att jag hade gulligt efternamn^^:). Vi pratade mest, och så hade vi lite cirkelträning. Gymmet där är asfint, funderar på att köpa gymkort där istället, men jag vet inte. Pappa kommer att betala iallafall:) Efter idrotten gick jag, Alex, Alexandra, Vendela, Chinsia och Camilla och käkade på donken till lunch, jättegott och bra sådär efter träningen:) Efter lunch att vi bara tråklektioner, matte, engelska och datakunskap. Fast vi hade inte hela datakunskapen och dessutom har vi bara varannan vecka. Och nu börjar vi dessutom få läxor..lite segt. Fast jag måste säga att jag är positivt överaskad av hur snälla och bra lärare vi har, alla är jättebra och snälla utom 2:)

Nu väntar jag på Lenita, vet inte riktigt vad vi hittar på men..imorrn börjar jag 8.05.. men jag slutar 12.40:) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0