God lunch

Lunchen på East var sååå god, edamamebönor, nem, gyoza, tomkasoppa, och sen en latte! Godaste jag ätit på länge. Att Niklas var där gjorde ju inte saken sämre, sååå söt! Fick världens kram av honom när vi kom:) Och Mimmi med familj ska komma och äta middag hos oss snart bestämde vi också. Sebbe satt vid bordet brevid oss så det var trevligt, och både Jackie och Niklas serverade oss:)
Köpte ett par mörka tigerjeans, koftan och 2 halsband på Gina(ett kostade bara 15 kr, normalpris 89), och en svart tröjklänning från HM. Älskar hösten iallafall när det gäller kläder, så mycket fint!

Ikväll ska jag åka hem till Julia, vi ska äta ute någonstans med hennes familj, myys! Sen hittar vi väl på något kul antar jag:) puss

image76
Tips: Edamamebönor, serveras med flingsalt. Jättenyttiga, och när du en gång smakat, kan du inte leva utan! Skalet ska inte ätas, och det köps på Asieninspirerade matbutiker(Ligger jättemånga sådana butiker vid Olof Palmes gata(tunnelbanestation Hötorget), typ East Trading, Omi food, och så.

Kommentarer
Postat av: lovisa

dissare
ja dom är jätte goda

2007-08-10 @ 00:18:13
URL: http://lov1sa.blogg.se
Postat av: Lenita

haha dom skulle nog jag älska

2007-08-10 @ 00:26:14
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0