gröönan

Kan ju börja med att skriva om igår.. Jag och Sara åkte först och köpte present till Lenita, jag säger inte vad än eftersom hon inte fått den, hihi:) Sen fikade vi på Waynes Coffe, jättegott! Efter det gick vi till East och sa grattis till Sandra, plus att Mimmi frågade om jag kunde jobba imorgon(läs idag), eller ja sätta kimchi iallafall. Och eftersom jag är så otroligt snäll säger jag självklart ja, trots att vi skulle till grönan igår kväll och skulle komma hem sent! Grönan var iallafall toppen! Tack Sara för en toppendag! Vi åkte allt utom frittfall tilt och uppskjutet, jag hatar höjder, men vi åkte lilla frittfall iallafall;) Toppenkväll! Jag kom hem runt 0000, men somnade inte förrän efter 1, óch klockan ringde 7.15 imorse..Gäspade hela vägen till East, och att sätta kimchi är inte direkt det roligaste man kan göra men det var roligt folk iallafall, jag, Mimmi, Moni, Ola och Elin! Nu ska jag snart åka till Julia, vi ska äta pizza och så, myyyys! Och efter den här veckan är det byebye till godis, läsk och andra onyttigheter!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0