Hemkommen

Jag säger bara ååh vad underbara småsysslingar jag har! Vi kom till Maria vid halv 11 imorse, och direkt gick jag och mamma på promenad med Viktor som somnade på en gång. Sen plockade vi fram maten, och så, och så kom alla gäster. Det var jättetrevligt. Först döptes Emil, och sen välsignades Viktor. Jag läste en bibelvers, det gick bra faktiskt! Synd bara att vädret inte var lika bra, precis när det var slut började det ösregna, så jag stod där med Viktor på ena armen och ett paraply i andra handen, och jag försökte traska uppåt mot huset men det var lättare sagt än gjort med tanke på det blöta gräset. Så hade jag intressanta diskussioner med min syssling Eskil som fyller 5, jag försökte lära Inez som fyller ett år idag att gå, hon är btw så himla vacker, tror på en blivande modell där!, gungade med Ture 3 år, bar omkring på min gudson som han numera är(Viktor alltså), skrattade med Valle, och åkte bil med Lukas 2 år snart:) och snart kommer det en till syssling! Det var en mycket trevlig helg med en underbar släkt, synd bara att det inte blir oftare!

Imorgon ska jag iallafall åka och byta en kofta, sen lär jag väl köpa något också, men det kommer nya pengar på onsdag! Alessia har kommit hem nu också, tur det! Nu ska jag dusha, puss och kram!
(bilder kommer imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0