hösten är här..

Ingen bloggning idag nästan, sorry men jag har varit så trött. Usch vad kallt det var att sitta och vänta på bussen imorse, imorgon åker höstjackan på! Sorgligt med tanke på att det bara är augusti...
Idag har varit en bra dag. Första lektionen var hotell, det var rätt kul, läraren var iallafall snäll:) Sen hade vi livsmedel och svenska. Mellan hotell och livsmedel höll jag på att kollapsa av hunger så jag Camilla, och Alex sprang och köpte en macka, Alex köpte en latte som hon fick över sina vita jeans..lyckat! Vid lunchen var matsalen så full att vi fick sitta ute i hallen, och jag satt i SKOHYLLAN, fyfan asså. Men nu har vi klagat på det, så förhoppningsvis blir det bättre!:)
Efter skolan åkte jag och Lisa hem till mig och tittade på film, jag sov mest. Senare kom Lollo och Malin, vi tittade mest på TV, och chillade. Jag och Lollo spelade in asroliga filmer på min lillkatt:) Lollo och Lisa gick hem, och jag och Malin käkade lite wok med min mami och sen kollade vi på Top Model(fan vad dåligt det har blivit tycker jag) och åt smoothie som Malin spillde ut över sig själv typ..

Btw var det Kims sista dag på East idag, nu ska han vidare till Regissörsvillan(tror jag det var) i Solna..Väldigt trist tycker jag.. Men jag önskar honom all lycka i framtiden!

Svar och så på några kommentarer: Hannah: Tack:) Jo, det är ju en lackväska så den ska vara glansig:)
Sanna: Jag tror att jag ska börja i Jakobsberg, det ligger nära och så. Tror det var 1000 kr för 3 månader. Vart ska du börja? Tack för berömmet:)
Lenita: Haha, jajaja:)
Anonym: Jag vet faktiskt inte vem Micke är, antagligen någon jag känner eftersom han skrev så där..

Fortsätt kommentera alla läsare, jag vet att det finns fler där ute!!!:) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0