imooorgon

jahapp, ´min kropp är visst inställd på att vakna halv 7 varje morgon eftersom det är den tid jag gått upp hela sommaren typ, tur bara att jag somnade om sen. Segade hela förmiddagen, sen träffade jag Lenita och Sara. Vi åkte till Tastys och åt lunch, eller inte nita för hon jobbar kväll.

Imorgon borde bli en superlyckad dag, om allt går som planerat. Jag och Sara ska in till stan och köpa presenten till Lenita som jag aldrig får tag på, vi ska gå förbi East och gratta Sandra som fyller 24, och slutligen ska vi till Grönan! Kan det bli en bättre dag? Det bästa är också att vi åker exat samma saker, vilket betyder att jag slipper höra tjat om fritt fall, eftersom Sara inte heller åker det:)

Annars är jag mest fylld av saknad känner jag..saknar Ika, saknar lollo, saknar malin, saknar olivia, sakna alessia, saknar eastfolket, lenita kommer jag snart börja sakna eftersom hon åker till linköping imorgon, saknar klassen, saknar sofia, saknar lisa, saknar julia, usch vad jobbigt det är att sakna så många!

och om 21 dagar(läs 20, kl är ju faktiskt över 00.00;)) börjar skolan, nervööös är jag men så lycklig över att Lisa slutligen kom in! Fan vad kul vi ska ha!

Nu ska jag gå och titta på Legally Blonde:) såg tidigare typ halva Armageddon med Sara, rätt bra faktiskt!
Godnatt och hoppas att ni får en bra morgon dag, eller dag eller vad man ska säga:)


Kommentarer
Postat av: lovisa

men nu är jag hemma älskling :D:D

2007-08-04 @ 23:33:05
Postat av: Sandra

tur för dig:) älskar dig hjärtat

2007-08-06 @ 01:15:41
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0