kärt återbesök

Nu har jag nästan precis kommit hem, sitter och mumsar kycklingwok! Vi hade ju bara servering och hygien idag, så det var chill. Våran hygienlärare är grymt snäll, och jätterolig:) Vi gjorde nästan ingenting, lärarna gick igenom massa saker och så.
Sen åkte jag till fjällen och hälsade på, träffade Pontus W så han följde med. vi gick runt och sa hej till lärarna och så:) jättetrevligt! saknar alla gamla lärare juuu. Jag träffade Alexandra och så fick jag mitt halsband :) antar att jag kommer och hälsar på där snart igen..

Nu väntar jag bara på att Lollo ska sms och säga vilken buss vi ska ta, ni kan aldrig gissa vad jag ska göra! Jo, jag ska träna! Herregud, undrar om det kommer att gå bra?:P Det får ni veta senare! Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0