Lenita är knäpp

Pratade med Lenita för kanske en timme sen och då hade hon precis VAKNAT? Herregud säger jag bara, hur kan man sova så länge?(säger jag som inte klarar av att sova längre än till 10.. ) snart är det mat, oxfile, pommes frites, med sallad och vitlökssås, och hallonpannacotta till efterrätt, muuums! Kvällen ska nog spenderas med Lenita, Erika, och Lovisa:) Blir säkert roligt!

Det här med Madeleine McCann, det är fruktansvärt tycker jag! Borta i hundra dagar, och fortfarande inget bra spår? Så vad ska vi tro? Är det någon som kidnappat henne, är det föräldrarna, eller är det föräldrarnas kompisar? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro..

Kommentarer
Postat av: Lenita

hahahaha jag är inte knäpp bara ..trött..
ååh det där med madeleine är sååå hemskt :(

2007-08-12 @ 19:34:16
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Lenita

sandra gillar kalyptiska inkompetenta jordgubbstriloer och har en vildsynt sätt att se på saker och ting, hon spenderar gärna sina helger med att resa till sin hemplanet vikaloperkasimo där hon står på händer och sjunger "hooola hooooola" hon drar konstiga skämt och är allmänt snäll (när hon vill) :)

2007-08-12 @ 20:25:17
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0