lista

det får bli en lista, sen ska jag nog sova, ska upp tiiidigt imorgon..

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
hur snygg jag är när jag just vaknat
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
kontanterna ligger i plånboken
3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Maria(min gudmor)
4. Vilken är din favorit-ringsignal på din mobil?
Det varierar
5. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
pyjamaströja
6. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor på mig när jag ligger i sängen
7. Ett ljust eller mörkt rum?
hm..det beror på
8. Vad gjorde du vid midnatt?
jag sov inte iallafall
9. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Det spöregnar här med. Saknar dig jättemycket."
10. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
om jag visste det:)
11. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Alessia
12. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
katterna där hemma
13. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? 
inga
14. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
framkallar inte bilder
15. Vilken ålder har varit bäst hittills?
15 och 16
16. Din värsta fiende?

17. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en bild på mig och Alessia
18. Vad var det senaste du sa till någon?
"kan du ge mig min mobil:)"
19. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
svårt..
20. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
naej
21. Senaste låten du lyssnade på?
Rihanna-Umbrella tror jag

goooooooooooooooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0