mer kläder

Efter vi lämnat av "små"tjejerna vid grönan tog vi spårvagnen tillbaka till norrmalmstorg, vi gick och kollade in ung08 lite, men det var rätt trist så vi gick och kollade i lite affärer, hittade en jättefin klänning på Gina, perfekt nu till hösten! Vi åt även en kladdkaka på det där fiket, sååååååå gott! Mamma hämtade oss i Barkarby, så då åkte vi till jakan där jag köpte nya iPodhörlurar och på dom var det en radiogrej så nu har jag radio på min iPod också! Köpte också en svart kofta, en svartbrunrandig långärmad tröja, svarta bomullsleggins, och ett svart skärp! mycket svart där, men jag tänkte nog inte ha allt samtidigt, hehehe :)

Nu är jag hemma med Lenita och Sara, vi ska nog snart kolla på Tsunamifilmen som vi spelade in igår.. Ikväll ska vi inte göra så mycket, eller jag och Lenita ska hämta tjejerna på grönan vid 11. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0