Min dag

Nu har jag inte hunnit blogga på hela dagen igen, ska försöka bättra mig...

Imorse var jag ovanligt trött men det var bara att pallra sig upp. Hade tänkt slänga in en outfitbild men tiden räckte tyvärr inte. Imorgon kanske för då börjar jag 10:). Iallafall så mötte jag Joar vid bussen och Lisa och Vendela på bussen. Vi skulle gå runt råsta och lötsjön idag, och en sak måste jag säga om mina kläder; jeansen var ett stort misstag! Jag höll bokstavligt på att smälta bort! Det var en tipsrunda på 50 frågor, så ni förstår nog att det var rätt långt. Vid mitten typ blev alla jättehungriga och törstiga, men inte fick vi någonting förrän vi var klara. Efter vi ätit klart och fått busskort åkte vi hem.

Jag och Lisa åkte hem till mig och gjorde milkshake och slappade framför TV:n, och sen kom Olivia. Vi hade ett väldigt roligt vattenkrig, synd bara att Lisas hjärnceller var igång...Annars hade hon blivit blöt;) Lite senare åkte vi till jakan och käkade middag. Annars ikväll träffade vi Lollo, Malin, och Sara, vi var hos Sara ett tag och sen gick jag, Olivia, och Lisa hemmåt.
Helgen är hittilis fullbokad, kräftskiva hos en kompis imorgon, och på lördag ska vi hitta på något eftersom hela Viksjös föräldrar ska på cykelfest! Nu ska jag dusha och så, puss och kram!

Namn: Sandra

Vad drack du senast: loka
Vad gjorde du igår kväll: var hemma och slappade
Hur många hamstrar har du haft: inte en enda
Kan du gå ner i spagat:  haha nej
Vad ska du göra i kväll:  snart sova
Vad ska du göra i morgon: först skola, sen kräftskiva
Senaste inköp: godis, mihi^^
Senaste film: legally blonde
Vad har du i ditt fönster: ljus, foton osv..
Tycker du om att cykla:  ibland
Vem sov du över hos senast: Mimmi
Vem sov över hos dig senast: minns inte:O
Vem pussade du på senast: Alessia :)

Vad ska du göra nu:  dusha
Vad ska du göra sen: sova
Vem träffade du sist: Lollo,Sara, Olivia, Malin, och Lisa
Vem skulle du vilja träffa nu: vet inte..
Sjunger du i duschen:  det händer
Vem ringde dig senast: Malin
Vem ringde du senast: Alessia
Hur länge sov du inatt: kanske 5 timmar
När ska du gå och lägga dig ikväll: så fort som möjligt
Vad gjorde du för tre timmar sen: var med vänner
Vad skulle du vilja göra nu: sovaaaaa
Vänner du kan prata om allt med? mina närmaste
Person du kan lita på till 100%? dom som vet kan ta åt sig
Har du badat i år? ja
Tidsfördriv? bloggen, tv, telefon
Vad heter du just nu på msn: "sandramittjas, even the best fall down sometimes"
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? Malin, för att vi bara pratade;)
Hur många syskon:  1, eller 2 med Alessia
Kär i någon just nu? nono
Känner du någon som heter likadant som dig? nej
Morgontrött? för det mesta
När är du född?:  3 januari 1991
Var bor du?:  viksjö
Nuvarande hårfärg?: blonda slingor
Riktiga hårfärg?: typ ljusbrunt
Vad läser du för bok nu?: Snabba Cash
Humör just nu?: trött, men glad
Vad har du för parfym idag?: hade ingen idag
Vill du ha barn?: såklart
Hur stort är ditt rum?: lagom
Har du tv/dator i ditt rum?: TV
Piercingar?:  jupp
Tatuering?: nej
Hur många converse allstarskor äger du?: 2, som jag inte längre använder haha
Brukade du vara osminkad i skolan?: det händer
varför svarar du på dom här frågorna? hade lust 

Kommentarer
Postat av: Linn

kul lista:)

2007-08-24 @ 09:36:47
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: bredvid

haha om du så gärna ville sova varör skriver du då en dum lista?

2007-08-24 @ 16:39:55
Postat av: Sandra

Linn: haha, aa lite :)
bredvid: för att jag kände för det kanske:S?

2007-08-24 @ 18:01:02
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0