Myskväll

ikväll har jag varit med Lenita, Lollo, och Sara. Vi gick först till handlarn och på vägen dit mötte vi Karolina, som jag inte träffat på hela sommaren, så det var jättekul att träffa henne igen! Vi kanske ses redan imorgon om kräftskivan hos Jenny blir av(?) Annars fyller hon år nästa vecka, så då lär vi ses igen. Vi köpte lite chips och sånt, och sen gick vi hem till mig. Vi såg Material Girls, åt chips, dip, godis osv, när skolan börjar får det nog vara slut på sådant...Filmen var bra, och rätt så rolig faktiskt. Lollo gick hem efter typ halva, hon har ju börjat skolan nu. Efter filmen spelade vi Yatzy med min mami, och jag kom näst sist^^

Imorgon kanske kanske jag ska till Mimmi, och då bär det av till landet! myyys. På kvällen är det antingen kräftskiva, och om inte den blir av åker jag till hälsingland. Om kräftskivan blir av åker jag och mamma till hälsingland tidigt på lördag morgon. Och snart måste jag städa mitt rum, får göra det imorgon ifall jag inte åker till Mimmi. Nu ska jag sova tror jag, är jättetrött! godnatt och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0