nervös as hell

Haft en riktigt bra dag trots dålig sömn. Jag, Malin, Sara, och Lollo åkte in till stan och åt först lunch på ett ställe med jäääättegoda mackor, där träffade vi också Erika och hennes klasskompis. Efter det gick Malin och Lovisa till skolan och jag och Sara gick och tittade lite i affärer. Jag hittade en del saker jag vill ha men jag försöker minska på shoppandet, haha. Vi drack även en latte på stammiscafet:) När vi var klara där åkte vi hem, eller jag åkte till Sundbyberg för att möta Julia, och vi åkte sedan vidare till hennes mammas jobb. Väl i Spånga åt vi middag på en thairestaurang, jag fick dock inte i mig så mycket, tror att jag är för nervös, haha. Jag är verkligen sjukt nervös och jag vet inte ens varför jag är så nervös för att börja en ny skola..aja det kommer att bli bra, det är jag säker på! Jag slipper viksjö och jakan, och det ska bli skönt, lite miljöombyte. Önska mig lycka till!

En fråga till er läsare: Är det nånting ni saknar i min blogg? Något ni skulle vilja att jag skrev om eller så? Jag vill gärna veta, så skriv!

Kommentarer
Postat av: happygirl

den dagensoutfit bild kanske? (:

2007-08-21 @ 08:25:14
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEJ!!!!

2007-08-21 @ 15:56:18
Postat av: lenita

men tönt du som skriver "NEEEEEJ!!" kan nästan tänka mig vem du är, skit i att kommentera om du ska vara negativ och inte ens vågar stå för vem du är

2007-08-21 @ 19:30:16
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Sandra

Happygirl: Hm, ja jag kanske slänger upp en dagensoutfit imorrn om jag hinner :)
Anonym: jag står inte på mest aktivalistan så det betyder att du skriver in min bloggadress, varför slösa energi på något som påverkar dig negativt? dessutom bad jag inte att ni läsare skulle ha åsikter om varandras förslag.
Lenita: jag älskar dig leniten, och jag SAKNAR dig!

2007-08-22 @ 20:38:50
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0