Så kan det gå

Om jag tittar tillbaka på det senaste året, alltså från augusti förra året inser jag hur mycket som förändrats, även jag som person. För ett år sen stod jag inför bland det svåraste jag gjort i hela mitt liv, jag skulle snart säga hej då till min bästa vän som skulle flytta till Afrika, jag var så ledsen, arg, deprimerad, och jag vet inte vad. För ett år sen mådde jag fruktansvärt dåligt, jag hade ingen aning om vad jag ville med mitt liv, och jag kände att jag tappat bort mig själv. Nu ett år senare står jag med hela livet framför mig, starkare än jag någonsin varit, och så mycket lyckligare, texten "att vara stark innebär inte att man aldrig faller utan att man reser sig upp efter varje fall" stämmer så bra! Jag har fallit så många gånger, men alltid rest mig upp och det har gjort mig starkare. Visst, saker har förändrats under årets lopp, både bra och dåliga. Jag har träffat Mimmi, en underbar extramamma som gjort så mycket för mig, idag vet jag inte vad jag skulle göra utan henne och på köpet fick jag dessutom Alessia, Vendela, och Daniel, kan aldrig tänka mig ett liv utan dom! , ett jättebra jobb, och jag vet nu vad jag vill göra med mitt liv. Dock finns det ju alltid negativa saker, man förlorar vänner på vägen, och man växer ibland ifrån varandra. Människor man alltid umgicks med, träffar man inte alls lika ofta, men varför ska jag fokusera på negativa saker när jag har så mycket positivt i mitt liv nu? För ett år sen trodde jag verkligen inte att jag skulle bli lycklig igen, efter alldeles för många besök i svarta hål. Jag hoppas innerligt att jag slipper uppleva en sån tid igen, jag trivs så bra med mitt liv nu, något jag inte alltid gjort. Jag omges av så otroligt många fina, vackra, underbara människor både på fritiden och på jobbet, och jag känner verkligen en förändring i mig själv, jag känner verkligen hur mycket jag växt som person under det senaste året, och jag kan bara säga tack till er som funnits för mig och som gör mig lycklig, och så många som det är orkar jag inte skriva, ni vet ändå! 

Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite.. Kvällen var iallafall toppen med bästavän Julia, sötnosen bjöd mig på mat:) Sen var vi hemma hos henne och tittade lite på film och så, jättemysigt och perfekt eftersom jag var så trött. imorgon är det kräftskiva här, så jag borde väl sova lite så jag orkar hjälpa till imorgon! puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lenita

vad glad jag blir av att läsa att du är lycklig nu iaf :) det är bra vännen!

2007-08-05 @ 21:03:38
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: sandra är bättre än nita^^

kan man vara annat än i ditt sällskap leniteeeeeen:D

2007-08-06 @ 01:15:02
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0