Så var jag rik igen...

Ah, lite iallafall, fick lön idag så det kändes bra! Blev iallafall nöjd med den!

Om ca en timme ska jag befinna mig på bussen med Lenita, hennes lillasyster Jennielee och Jennielees kompis för vi ska följa dom till Grönan,(observera att jag och Lenita inte ska till Grönan) När vi har gjort det, så måste jag köpa nya iPodhörlurar eftersom mina har gått sönder, och en brun kofta!

Jag har kommit på att det är rätt många som är skyldiga mig pengar, och då kom jag på den smarta iden att skriva upp alla så jag inte glömmer bort det. Jag är nämligen expert på att glömma bort saker, så utan min kalender skulle mitt liv urarta i fullständigt kaos.
Nu måste jag klä på mig osv, bloggar mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0