Skavsår, ajaj

Det blev att åka in till stan ikväll, men Lollo missade bussen för den kom 5 minuter för tidigt? Aja, mamma skjutsade mig, Lollo, och Lenita till Barkarby, och på tåget satt redan Olivia och Bella. Vi träffade även Johanna på tåget:) Väl inne i stan åkte vi till kungsträdgården för att kolla in ung08 lite, men jag och Lenita lyckades tappa bort dom andra rätt snabbt så vi gick och käkade på donken där Malin och Sara kom gående. Vi satt där ett tag och sedan gick vi tillbaka för att möta dom andra, men jag och Lenita bestämde oss för att åka hem, och jag måste bara säga hur jävliga mina skavsår är..tog av mig skorna i jakan så dom är jääätterena(not) nu..Blir nog en dush innan jag lägger mig.
Godnatt kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0