SOOOOOOL!

Åh vad underbart att det fortfarande är bra väder! Vet att det ska bli sämre i veckan, men man får passa på att njuta nu!
Igår kväll var jag, Lollo, Lisa, Julia och Malin och fikade inne i stan, jättemysigt var det. Och gott, hihi:) Det var jäääättekul, och mysigt. När vi kom tillbaka träffade vi Ika(!) och Nita, Ika har äntligen kommit hem, på tiden hööörru! Lollo har iofs varit borta rätt länge hon med..Men nu börjar alla komma hem.

Om exat 2 veckor börjar skolan.. Nervös? JA som fan! Men det blir säkert bra...
Idag tror jag att jag och Malin iallafall ska åka och bada:) skönt! Imorgon ska jag och Ika in till stan, på torsdag kanske jag och mamma ska äta  lunch på East och på fredag bär det av mot Borås.
Nu ska jag sola! puss puss
image55
slänger in en bild på min söta syssling Ture. Tog bilden när vi var i Edsbyn, visst är han söt?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0