storasyster och lillasyster

När jag ligger på soffan och bara döör av tråkighet ringer Alessia, som också har tråkigt så vi bestämmer att hon ska komma hit! Åh vad kul det var att bara vara med henne! Vi gick ner till ica och köpte glass, lekte med djuren, och bara pratade. Jättemysigt! Vi bestämde även att vi snart ska träffas igen, snart. Hon åker med sin pappa till Rom på måndag, men sen kommer hon tillbaka till Mimmi så då lär vi ses. Hennes pappa ska kanske kanske flytta till jakobsberg, då kommer vi kunna ses jätteofta, eller ja så ofta hon är hos sin pappa iallafall. Tack för en jättemysig dag hjärtat, jag älskar dig!

Nu har vi kräftskiva, rätt mysigt faktiskt, jag blev barnvakt som vanligt men det är okej. Ska gå ner och vara lite social sen. Ikväll eller imorgon ska jag recensera en jättebra bok jag läst, den berörde så mycket att jag bara måste skriva om den! Ha en bra kväll, puss och kram!

image53
Min fina syster och jag, jag älskar dig i tid och evighet, det svär jag på!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Så bedårande söta så det finns inte!^^

2007-11-19 @ 08:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0