storshopping

Ika var inte alls bakis som jag trodde att hon skulle vara men det var ju bra! Lollo missade bussen, så vi gick runt och tittade lite innan hon kom. Vi gick in på East också, jättemysigt! Jag, mamma, och pappa ska äta där imorgon:) Jonas som jobbar där tyckte iallafall om mitt jordgubbshalsband:)
Idag köpte jag iallafall en höstjacka från Zara, ett par höstskor från DinSko, ett brunt brett skärp, en brun top, och en vit kofta från Gina, är jättenöjd speciellt med jackan. Bilder kommer kanske, om jag orkar, hihi:)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, träffa Lollo och dom antar jag:) Vi hittar väl antagligen på något kul...och på fredag åkeeeeeer jag, är iofs bara borta till lördag men ändå, alltid lite skönt att komma bort ett tag! Puss och kram

image74
var tvungen att lägga in en bild på Ika när hon spelar basket, för hon är så duktig på det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0