Tråkigt, tråkigt!

Kvällen som faktiskt började bra, urartade i ren katastrof(liiite ironi kanske). Erika och Lenta kom hem till mig, och vi satt på uteplatsen ett tag, sen rörde vi oss mot Linda för att Ika skulle hämta sin bok. På vägen dit träffade vi Jenny, och det ser ut som kräftskivan på fredag blir av, så det blir ju kul! Efter vi varit hos Linda gick vi till handlarn, och sedan hem till mig, och då gick både Lenita och Ika hem, och lämnade mig i min ensamhet..Elakt eller hur:(?;P

Och nu sitter jag här, och har såååå tråkigt! Kan någon snäll människa tala om för mig vad jag ska göra:)?

                        
här kommer bilderna från Borås, från vänster: Emil döps, Viktor välsignas, Calle och Valle, Jag och min gudmor Maria, jag och min gudson Viktor, Ture, Vackra Inez, Eskil, Jag och Inez.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ursäktar för stavfelet i LENITAS namn, men ni förstod säkert allihopa att det var lenita jag menade :)

2007-08-13 @ 23:07:19
URL: http://sandramittjas.blogg.se
Postat av: Lenita

URSÄKTEN GODTAS!

2007-08-13 @ 23:09:56
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0