träning och godis

Hm, ja jag överlevde gympasset.. Det var faktiskt jätteskönt, så nu funderar jag på att köpa ett gymkort, för jag måste verkligen börja träna! Pappa kommer säkert bli så glad att han betalar det:) hehe. Vi tränade typ en timme, och sen åkte vi hem. Mamma var hos Marie så jag gick dit, och då skickar Lollo sms och frågar om jag ville följa med henne och köpa godis..hahaha:P Jag åt middag lite snabbt och så åkte vi, och jag skämtar inte, vi köpte huur mycket som helst, men gott var det! Sen träffade vi Leniten lite snabbt och nu sitter jag här.

Du som undrade vad jag skulle göra på festen, jag ska typ servera, blanda drinkar osv:)

Kommentarer
Postat av: sanna

tycker också det är hur skönt som helst att träna! =) speciellt efteråt! du skriver en bra blogg tjejen! vart ska du träna nånstans och hur mycket kostar ditt gymkort? kram

2007-08-28 @ 17:50:32
Postat av: Lenita

sååå duktig du är sandra :) och så duktigt att äta massa godis efteråt! :)

2007-08-28 @ 18:51:12
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0