trött..

Jag, Sara, och Lenita såg klart på Tsunamifilmen, hemsk den var! Usch, kan verkligen inte förstå hur något sådant kan hända..Det är fruktansvärt, och fullkomligt obegripligt, jag hittar inte ord för det..

Senare åkte jag och Lenita in till stan för att hämta småbrudarna som hade haft det jättekul på Grönan så det var ju bra! Vi hade en rätt intressant diskussion på busshållsplatsen sen, hihihi^^
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, Lollo och Malin börjar skolan, Lenita ska på bröllop och resten vet jag inte. Kanske att jag tar en sväng förbi Mimmi, det var ett bra tag sen sist..Annars får jag väl städa mitt rum som ser ut som jag vet inte vad.

Föresten, är det någon mer som hamnar på Matpedagogerna? Vore skoj att veta! Och en sak till, jag ser ju på statistiken att jag har en del läsare, vore kul om ni lämnade en liten kommentar, jag svarar mer än gärna på frågor osv..:)

Nu ska jag gå och sova! godnatt folket :)


Kommentarer
Postat av: aaaaaanonyyyym

okej, en gullig fråga: vad jobbar du med på East? haha!

2007-08-16 @ 01:42:18
Postat av: aaaaaanonyyyym

och vart ligger East?

2007-08-16 @ 01:44:26
Postat av: Anonym

Anonym:På East jobbar jag i köket, och jag sköter förrätter och efterrätter:) East ligger på Stureplan

2007-08-16 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0