trött

 Glömde säga att jag var i fjällen igår, och det var ganska..jag vet inte riktigt, men jag ska dit på måndag igen och hämta mitt halsband som Alexandra har.

Idag har varit en rolig, stressig, och otroligt varm dag! Jag och Joar mötte våra gamla lärare på busshållplatsen imorse, Britt-Marie berömde mina kläder och sa att jag alltid klär mig fint:) Tack för det! I skolan fick vi scheman, och jag är verkligen jättenöjd med mitt. Ska försöka lägga in en bild på det sen! Vi gick och tittade på gymmet där vi gar idrott, de gymmet har typ skandinaviens högsta klättervägg. Sen åt jag lunch med Camilla, Chinsia, Vendela, Alexandra, och Alexandra, roligt var det! Efter skolan åkte jag och Chinsia in till stan för att byta in busskorten mot pluskort. Vi mötte Lisa på tåget och jag och Lisa åkte hem till mig och åt lite och sen skyndade vi oss till bussen igen.
Orkar inte berätta hela eftermiddagen, vi åkte till globen och hämtade lite saker och så var vi runt halva stan i den här värmen! Usch, så alla var irriterade, så det blev massa tjafs men nu verkar det lösa sig. Ikväll är det som sagt tjejmiddag hos en kompis.
Nu måste jag fixa mig, puss hej.

  
Dagens outfit, vad tycks:)?

Kommentarer
Postat av: happygirl

gud vilken söt, vart är den köpt? (:

2007-08-24 @ 21:32:13
Postat av: mickan

den var ju söt :)

2007-08-24 @ 22:16:01
Postat av: Anonym

Happygirl: Tack:) på Tessie i kista galleria:)
Mickan: Tack :)

2007-08-25 @ 01:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0