Föreläsning om narkotika

Sådärja, nu ska vi se om jag kan få ihop ett läsbart inlägg.

Vi började 9 idag, alltså en halvtimme tidigare än vanligt, eftersom vi skulle ha en föreläsning om narkotika. Den var väl lite sisådär, jag kan ju tycka att ha en föreläsning om narkotika i gymnasiet är lite sent, då har rätt många redan kommit i kontakt med det, men det är ju självklart bra. Dock tyckte jag att polisen som föreläste om det hade lite förutfattade meningar, det kändes som om han trodde att alla hade provat, och berättade allt man typ visste. jaja, knark är bajs säger jag.
På hygienen fick vi tillbaka proven, jag fick "bara" G, men det var väl okej. Kan inte säga att jag pluggade järnet till det, så det får duga.

Efter skolan åkte jag hem, pluggade lite och plockade lite i mitt rum. Är så jävla less på allt just nu, det känns som om man lever i ett jävla slentrian, ingenting nytt händer, allt går liksom på rutin så man blir så jäkla uttråkad. Jag behöver en förändring..helst av allt vill jag bara åka bort någonstans ett tag. Men det har jag inte tid med.
Tjingeeling

Kommentarer
Postat av: lenita

knark är bajs

2007-12-10 @ 21:51:57
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: lenita

.. och du är en bajskorv

2007-12-10 @ 21:56:14
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Annina

Jag håller helt med!
vi hade narkotika föreläsning i sjuan eller åttan i min gamla skola okcså :P
Men asås jag somnade nästan sjuhundraelvatusden gånger, ronja satt ochs log mig för att jag inte ksulle falla i sömn,
jag menar jag har aldrig knarka,t kommer itne heller.. så varför ska han dra så som sagt förutfattade meningar

jag behöver också förändring!
helt dött

2007-12-10 @ 22:04:31
URL: http://anninajohansson.blogg.se
Postat av: Jennifer

hahaha
biverkningar: stirrande ögon
vi vet precis vem som har tagit narkotika;)
puss

2007-12-11 @ 15:39:06
URL: http://jeeenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0