Förkyld

Dagen idag började med jobb, började 10 och skulle egentligen sluta 14, men det var så lugnt så jag fick gå redan 12.15, skönt! Dock ska jag in och jobba några timmar imorgon istället, men jag börjar inte förrän 11!

Efter jobbet åkte jag till Lenita, och vi åkte vidare till stan. Skulle egentligen bara blivit en snabbis, men vi var där rätt länge. Dagens inköp blev iallafall ett par silvriga örhängen, nagelbortagningsmedel, silvrigt glittersprej, och ett halsband. En lunch på donken blev det också, dock var det Lenitas idè, haha.

Jag var helt slut när jag kom hem, så jag slängde mig på soffan och tittade lite på min idoldvd. Lenita var här ikväll och vi tittade på American Pie, minns inte vilken men den var mest sjuk. Sen blev det lite Guitar Herospelande innan hon gick hem. Jag ska dusha nu och sen sova välbehövd sömn, eftersom en förkylning är på väg. Puss!

image409
Lajjsen<3Sandrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0