Förlåt läsare

Ja, verkligen förlåt för mitt helt urusla uppdaterande, men jag prioriterar inte bloggen först faktiskt..Jag öppnade imorse, vilket var lite halvsegt efter endast 4 timmars sömn..Blä, jag måste börja sova mera. Iallafall så kom det en väldigt hurtig leveranskille sisådär 8 på morgonen, och jag som inte var alltför pigg stod mest och log lite sött medans han lassade in våra varor och försökte säga något passande när jag tyckte det behövdes haha:P Sen när jag räknade kassan fattades det pengar, så jag fick lite smått panik och letade igenom hela kontoret efter Camillas nummer som jag faktiskt hittade men hon visste inte heller något, men när hon kom så löste det sig. Vi hade en väldigt rolig dag iallafall!

Mamma kom och hämtade mig, men hade missuppfattat mig så hon var inte alls beredd på att åka in till stan som vi egentligen bestämt så jag, som var jättetrött och verkligen hade bestämt den här lördagen eftersom att det var den enda jag var ledig en hel eftermiddag, blev rätt sur. Jag överreagerade nog rätt mycket när jag tänker efter, så förlåt mamma! Vi åkte iallafall till Solna centrum en sväng och där hittade jag en julklapp till mamma och en till Alessia:)

Halvsov en stund när jag kom hem, och sen åt jag middag med familjen. Jag hade ingen energi alls till att gå ut, vet inte ens vad mina vänner har för sig ikväll. Jag låg i soffan och tittade på film istället, så skönt! Blev "På smällen" och "Click". Båda var bra, sevärda absolut.
Haha fan vad mycket onödigt jag skrev, men det får ni stå ut med. Ska se om jag kommer på någon Dagens låt, återkommer med det isånnafall! Ska iofs gå och lägga mig snart, börjar 10.00 imorgon och jobbar till 16 om jag inte minns fel..Nu ska jag inte skriva mer på ett tag, Tjing

Kommentarer
Postat av: eye of stone

Men gumman, inte ska du behöva ha dåligt samvete. Jag tycker att det är bra att du prioriterar annat före bloggen, önskar att jag kunde vara likadan i många fall. Jag ska också börja blogga mindre nu, efter allt med S-Lee och det här. Men det är skönt faktiskt, det finns viktigare saker här i livet. Jag är glad att du kommenterar när du väl har tid och ork! Blir lika glad varje gång. Hoppas att din helg varit bra. Massa kramar (L)

2007-12-16 @ 14:50:19
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0