God Jul!

Jag vill bara börja med att tacka för alla fina god julsms jag har fått idag! Det är inte klokt hur många underbara människor jag omges av! Tack! Och förlåt för att jag inte har svarat så flitigt, men jag kom nästan precis hem från jobbet, jag får inte ha mobilen uppe under arbetstid så jag tänkte sätta igång att svara på alla så fort jag bloggat klart!:)

Jag måste erkänna att det var rätt mysigt att gå upp tidigt imorse, det var mörkt och verkligen julstämmning. Det har nog aldrig varit lugnare på jobbet som det var idag. Det var nästan inga folk, så jag och Camilla kunde nästan  bara stå och mysa. Min familj var och åt lunch där, mys. Sen vid 12 fick jag gå.

Julafton, jag älskar verkligen den här dagen! Lovisa fyller ju år idag också, så vid halv 11 ikväll ska jag och några tjejer titta över hos henne och äta lite tårta och så och sen ska vi dra oss ner till kyrkan som vi gjorde förra året. Nu ska jag vila lite så jag orkar hela dagen:) Ha en riktigt bra julafton, och hoppas ni får massa klappar! puss och kram


image398
Grattis SYSTER på din dag:) Jag älskar dig enormt!

Kommentarer
Postat av: micha på väg från droger och kriminalitetm

nu ska jag börja blogga i gen hoppas du får en riktit bra jul....
tack för dinna komentarer i bloggen hittils :)

mvh

michel

2007-12-24 @ 13:53:45
URL: http://www.michellobban.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: dom är nice :D God jul på dig med :]

2007-12-24 @ 14:10:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Lenita

tack för julklappen älskling!!! jag blev jätte glad! och god jul :) ps. jag ska till kyrkan :)

2007-12-24 @ 14:25:31
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0