Godmorgon

Igår var jag ju som sagt på bio med Jennifer. Filmen var faktiskt jättebra och rolig, man fick skratta jättemycket :) Innan filmen satte vi oss på ett cafe och tog en varm choklad, som är våran nya besatthet hahahah;P

Idag sov jag till 11, jävligt länge för att vara mig men jag tror jag behövde det. Idag ska jag handla julklappar med mamma och sen ikväll ska jag hem till Sara, myys!

Det blev ju Marie som vann igår, jag tycker att hon är bra men jag tyckte ändå att Amanda skulle vunnit. Men det vart ju jävligt jämt, och det kommer gå jättebra för Amanda också! Thats for sure!

Nu ska jag lira lite Guitar Hero och sen göra mig iordning. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Micha

Hittade du några julklappar då? :)

2007-12-09 @ 12:12:56
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0