Hönsgården

Aaaaaaaaaaah vad jag har skrattat idag! Vi fick nämligen reda på att hela skolan kallar vår klass för hönsgården..Ja, säkert finns en anledning till det. Vi höll iallafall på att vika oss dubbla! På lunchrasten låg vi allihopa i en hög på bänken med Dklassen och garvade ännu mer. Måste vara något fel..HAHA! Inget av det här är kul om man inte var med men fan vad vi skrattade! Annars har skolan varit rätt meningslös, vi hade likabra kunnat ha julavslutning idag istället för imorrn.

Efter skolan åkte jag och Lisa in till stan. Vi sitter och pratar och så stannar tunnelbanan och åker inte vidare. Vi sitter länge och funderar på varför den inte åker och sen ser jag att det står "mot akalla", och vi hade ju tagit den mot kungsträdgården. Rätt snabbt inser vi att vi ÄR i kungsträdgården, vi har bara inte hört, haha! Vi mötte iallafall upp Lollo och Sara på Espresso House på stureplan, vårt vanliga fikaställe. Latte och hallonmuffins är ju oslagbart där! Sen gick vi runt och tittade lite på julklappar, men det fanns inte så mycket och det var så galet mycket folk så vi åkte till jakan istället där jag äntligen hittade en julklapp till farmor. Ett jättefint halsband med en svartvinbärslila sten i.

Ikväll ska jag träffa Lollo Sara och Lisa igen, Sara åker till Thailand på lördag(den jäveln) så vi ska säga hej då och så. Kommer sakna dig juuuu Sarish. Men du kommer vara jävligt brun iaf till Min och lollos tjejmiddag!
Nu ska jag äta något innan jag svälter ihjäl! puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

kycklingen de e jag:D vi hade skit kul
puss

2007-12-20 @ 19:33:01
URL: http://jeeenniifer.blogg.se
Postat av: Lenita

din tönt, din farmor läser ju din blogg?

2007-12-21 @ 00:38:18
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: jannike

hahahahahaha!!! hönsgården!! åhhh jag älskar oss ;D

2007-12-21 @ 13:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0