I min ensamhet

Ännu en hel dag utan bloggning, men jag var så trött när jag kom hem från skolan att jag slocknade i soffan. Skolan gick btw bra, fick veta att jag låg på VG i engelska, och det blev jag jätteglad över! Ja, och till lunch åt vi lussebullar så vi var minst sagt speedade när engelskan satte igång, så vår lärare var inte alltför glad..

Jag åt med Lovisa på grekrestaurangen i jakan, älskar maten där! Blev kycklingsouvlaki med klyftpotatis. Sen åkte vi hem till mig och Sara kom förbi. Vi slötittade lite på Legally Blonde och spelade lite Guitar Hero, sen åkte Lollo iväg och vi gick över till Ika och spelade monopol med henne och Nita och fyfan vad vi skrattade. Sara förlorade stort, jag kom 3a. Ika den jävlen vann...

Nu sitter jag alldeles själv, mamma och pappa är på middag med pappas jobb. Jag ska jobba imorgon, jag öppnar kvart i 8 så det är uppgång 6. Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0