I'm just a girl, take a good look at me

Godkväll alla!

Som vanligt har inte tiden funnits till bloggen idag. På serveringen som var första lektionen pratade vi betyg och jag har stabilt G. Dock tyckte Katri(min lärare) att jag skulle tro på mig själv mer, och att jag skulle lita på att jag kan. Hon sa att det var min svaghet, att jag inte tror att jag är lika bra som alla andra, vilket hon tyckte att jag var. Så jag får väl ta itu med den svagheten då:) På hygienen gjorde vi inget speciellt, gick igenom lite allt möjligt.

Direkt efter skolan tog jag tuben in till stan, och kollade runt lite. Hittade en julklapp till farfar:) Malin kom in också, precis när jag skulle in på EH:s huvudkontor(högkvarteret, haha). Träffade Sara där och skrev på ett anställningsavtal. Fick även reda på att min lön höjs när jag fyller 17, och det är ju bara 17 dagar kvar till det:)
Jag och Malin bestämde oss för att fika, så det blev på Espresso House på stureplan, där det blev en stor latte och en hallonkardemumma muffins för mig, mycket gott! Eftersom jag är anställd där får jag 50% rabatt på alla Espresso House, vilket jag tycker är underbart eftersom jag fikar där jämt! Vi gick till East och pratade lite med Mimmi och folket där, myyyyys! Sen kollade vi runt lite mer och jag köpte en jättesnygg sjal/halsduk till mig själv från HM. Vi åkte till jakan en vända också där Malin köpte en potatisborste till sin farmor i julklapp och den tjatade hon om hela vägen hem, jag blev nästan galen haha :P Vi åkte hem till mig och pluggade, jag gjorde klart bokredovisningen i SV och så pluggade jag till livsmedelsprovet imorgon på spannmål och ägg. Rätt trist men men.

Jaha ännu en dag slut. Och bara en vecka kvar till julafton, mysmys! Nu ska jag dusha! puss puss

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha nemen ser man på, nice nice :D

2007-12-17 @ 22:05:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Jennifer

hon sa samma sak till mig:)
vi får väl träna tillsammans;) puss

2007-12-18 @ 17:21:03
URL: http://jeeenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0