Jag bor i mitt skåp..

Skolan var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde den skulle vara idag! Det var massa tävlingar som pingis, bingo, och massa sånt och vi hade superskoj. Dock inte lika kul när jag skulle tömma mitt skåp, det såg seriöst ut som att jag har bott där. Det var flera par skor, kläder, papper och gud vet vad. Jag fyllde min väska och 2 stora plastpåsar, och jag och Jennifer skulle ju in till stan efter skolan och det var lättare sagt än gjort att släpa allt på tunnelbanan. Tur hade jag, Jennifers mamma jobbar i stan så vi kunde lämna alla grejer där. Vi kollade runt lite och så kom Lenita in och vi fikade på Espresso House på stureplan(som vanligt), blev en latte och en scones för mig. Vi var i stan ett bra tag, och jag kände mig väldigt duktig, fick lön idag men köpte ingenting, fyllde bara på mitt coffee card:) Sen åkte jag till mammas jobb så åkte jag hem med henne.

Lenita Sara och Erika var här ikväll, vi kollade på Bruce den allsmäktige och åt godis. Mysigt var det. Sara åker till Thailand imorgon, kommer sakna henne...
Nu ska jag sova, öppnar imorgon 7.45. Om någon är intresserad har jag inte sovit till längre än 8 i över en månads tid och det mina vänner börjar sätta lite spår i min kropp. Därför ska jag sova typ nu. Godnatt!

JAG<31D! speciellt Johansson, du är min ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0