Jaha, det var rubrik då ja..

Alltså, fan vad Amanda är bra! Nu låter jag som värsta idolnörden, vilket jag inte är men hon är ju så bra! Har aldrig vart så besatt av en idoldeltagare förut, haha! Jag får inte nog av hennes låtar!

Den här helgen har varit rätt..vardaglig. Har mest bestått av jobb. Igårkväll var jag bara hemma, kollade på film och tog det lugnt. Idag jobbade jag, jag öppnade så jag var på jobbet 7.45, vilket är tidigt och dessutom är det jättemörkt ute. Fast jag måste erkänna att det är rätt mysigt att öppna själv, det är nästan inga kunde på söndagmorgnar så man kan bara mysa runt och dricka kaffe och göra alla mackor i lugn och ro. It's lovely. Alex kom in vid 10, då blev det iallafall roligt. Fan vad vi skrattade idag! Och städade gjorde vi också, galet mycket! Men det var kul, och sen åkte jag och mötte Lollo vid halv 2 för en lunch på Tasty's. Pastasalladen där är ju bara för god!

Nu har jag pluggat lite, har hygienprov imorgon. Min lillebror fyllde ju år igår, och fick Guitar Hero 3, så det lär väl bli lire spelande också. Jag har btw hittat en ursöt digitalkamera jag ska önska mig nu till jul. På tal om jul så ska jag åka in och handla julklappar någon gång i veckan. Kanske på tisdag, då kan jag gå in på East också och gratta Mimmi som fyller år:) Jag är förmodligen ledig på lördag så jag tar lite då också i guess:) Gud vad mycket jag babblar, nu ska jag nog fortsätta med mitt pluggande. Pussisar


image368
Bilder från vår urmysiga julkväll!

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Åh va mysigt det ser ut :]

2007-12-02 @ 19:20:13
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0