Juldagen

Hej alla:) Kommer ett inlägg med bilder snart, ska bara installera programmet till min nya kamera först:)
Ni får roa er med en dagens så länge!

Dagens humör: Rätt sliten men glad
Dagens mående: Bra, lite småförkyld men vem är inte det
Dagens borde: Städa upp i mitt rum
Dagens frisyr: jobbfrisyr igen, toffs.
Dagens klädsel: svarta jeans, svart linne och vit kofta
Dagens planer: Träffa Malin senare iallafall:)
Dagens materiella vill ha: Jag är fullständigt nöjd med matriella saker just nu
Dagens längtan: Saknar Alessia..
Dagens fundering: Varför jag tänker så mycket haha
Dagens beroende: Sociala människor
Dagens tråkigaste: Att det finns så lite att göra på juldagarna
Dagens tidning: DN
Dagens låt: The Killer- Mr Brightside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0