liiiista

här underhåller jag läsarna med en lista, i brist på annat att skriva om..

1. När gick du upp idag?
runt 7.00

2. Diamanter eller pärlor?
Hm..ingen aning

3. Senaste filmen du såg på bio
Heartbreak Kid

4. Favorit-TV- program?
Desperate Housewives

5. Vad åt du till frukost?
Yoggi drickyoughurt

6. Vad är ditt andranamn?
Kristina

7. Din favoritmat?
Asiatiskt helt klart!

8. Vilken mat gillar du inte?
haha jag äter i princip allt

9. Favoritchips?
Äter inte gärna chips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar inte på cd längre.

11. Vilken bil kör du?
jag har inte bil:)

12. Favoritmacka?
Tasty macka med rostbiff och brieost

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Dom som ljuger, och som inte kan respektera andra

14. Vilka är dina favoritkläder?
Strumpbyxor, jeans, snygga tröjor/tunikor

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Miami, New York eller Thailand igen

16. Favoritklädmärke?
Bryr mig inte om märken, men på jeans gillar jag Tiger

17. Var vill du dra dig tillbaka?
I något varmt land

18. Favorittid på dagen?
Någonstans mitt på dagen

19. Var är du född?
Solna

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll om jag måste titta

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola.

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Haha inte idag :)

26. Vad ville du bli när du var liten?
Fråga istället vad jag INTE ville bli, jag ville bli journalist, kock, inredningsarkitekt, polis, brandman, snickare, skådespelare, mm. Jag har nog velat bli allt utom modell

27. Bästa barndomsminnet?
Hos farmor och farfar i hälsingland, alla jular därifrån.

28. Varit i Afrika ?
Nepp, men min bästis har bott där

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja Erika, fast vi rullade bara in hennes huvud

30. Varit med om en bilolycka?
Nja ingen stor bilolycka, det var mer en liten krock

31. Favoritdag i veckan?
Alla är okej bortsett från måndagar och söndagar

32. Favoritrestaurant?
East, helt klart!

33. Favoritblommor?
Jag är kass på blommor, men liljor är fina. och rosor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Är inte så mycket för snabbtmat men donken slinker ner ibland

35. Äger du en cykel?
Ja fast den är trasig tror jag(?) cyklar inte längre haha:P

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Äger inte ett kreditkort, men det skulle vara rätt najs och få det på Gina, Hm och Mq

37. Läggdags?
23-00

38. Senaste personen du delade en middag med?
familjen

39. Vad lyssnar du till just nu?
Rix Fm

40. Favorit färg
Nu i höst har jag haft en crush på lila, rött, och grått

41. Hur många tatueringar har du?
Inga, men kanske att jag skaffar en liten någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0