Lussebak

Hallå allihopa denna onsdagkväll:) Idag hade vi lussbak på kallköket, vilket var väldigt mysigt! Jag fick jobba själv, och det var kul. Då får man ju bestämma allt själv:) Jag som tycker om att göra lite som jag vill gjorde massa olika figurer av mina lussebullar, som hjärtan, och en misslyckad rosett. Men mest lyckad blev min sol, som Chinsia hjälpte mig att göra. Den var så fin att jag bar omkring på den hela lunchrasten utan att någon fick ta:) Bild kommer sen, min mobil ligger någonstans i huset. Sen la vi in sill och strömming.
På varmköket gjorde vi helstekt biff, och potatisgratäng. fick jobba med Alexx och det gick bra, om man bortser från min onda rygg.

Ikväll har jag bara chillat, jätteskönt. Nu ska jag äta lite toffefee :) Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0