Lyckad julafton

Åh, jag tröttnar aldrig på Kalle Anka! Jag älskar speciellt tomteverkstaden och när Musse, Långben och Kalle är på husvagnssemester. Tror aldrig jag kommer tröttna:) Efter Kalle var det julmat som väntade, och det älskar jag också. Mums, åt jättemycket som vanligt när det är jul. Tittade lite på Kan du vissla Johanna och sen var det bara att vänta tills julklapparna delades ut.

Jag fick det här b.la


image399

1. Rosa digitalkamera, som jag önskade mig mest. Äntligen har jag den, har vart förälskad i den jättelänge!
2. Locktång. Även den har jag suktat efter ett tag. Äntligen har jag en bra locktång!
3. Boken "Hett" av Bill Buford, det är om en kock och hans liv i restaurangbranchen. Jag älskar såna böcker så den kommer bli mycket intressant att läsa.
4. Idol 2007 på dvd, har alla idol dvds, älskar att titta på gamla avsnitt!
5. Boken "Mig äger ingen", fick den av farmor, hon sa att den var jättebra så det ska bli spännande att läsa den!

Sen fick jag en underbar fleecemorgonrock från Friis Company, den behövdes verkligen. En brun Friis Company väska, och så fick jag smycken, choklad, och trisslotter. Mycket lyckad jul, jag är supernöjd!

vid halv 10 ska jag och några andra tjejer till Lovisa eftersom hon fyller år och sen ska vi på midnattsmässan i kyrkan, min mamma ska sjunga där. Kommer bli kul!
Hörs senare, hoppas ni också är nöjda med eran jul:) puss

Kommentarer
Postat av: Fridah

fin kameran var :) Hoppas du får en fortsatt fin julafton, :)

2007-12-24 @ 19:44:28
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fridah

**hehe de är jag som ska åka:) med en kompis^^ till grekland, och sen italien :D

2007-12-24 @ 21:07:16
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Majda

fleecemorgonrocken som du har fått i julklapp har jag med, jättemysig är den verkligen! :)

2007-12-25 @ 01:57:04
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0