Malin goes to Gran Canaria

Japp som rubriken säger, Malin åker imorgon till Gran Canaria. Om jag är avundsjuk? Nej verkligen inte, jag tycker det är så härligt väder här hemma, och vem vill bli brun mitt i vintern?
Okej jag erkänner, jag är superavundsjuk. Jag vill också åka bort, speciellt över nyår. Jag tycker inte om nyår alls, det är överskattat så det heter duga. Bara misslyckade fester, fyllor och allmänt trist är det. Jag vill åka bort. Men men det är bara att göra det bästa av situationen.

Kvällen ikväll var återigen en lyckad kväll med vänner. Jag Lenita Erika och Malin var hemma hos Lovisa och tittade på Desperate Housewives och åt lite godis. Det var jättemysigt.

Jag ska snart krypa ner i sängen, jobb imorgon också, 10-14. Kanske att jag slänger in ett recept eller en låt, det var ett tag sen! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0