Mellandagsrea

Idag har jag shoppat! Det var riktigt skoj, med Lollo Olivia och Lisa. Jag köpte 2 sjalar/halsdukar, 2 par knästrumpor, en lila klänning, ett silvrigt diadem, och 5(!) nagellack. Jag som aldrig använder nagellack eftersom jag inte får ha det när jag jobbar och inte heller på kökslektionerna men nu på Åhlens var det rea, dom kostade bara 29 kr styck så jag köpte ett rött, rödguldigt, aprikosfärgat och rosa nagellack där och ett silvrigt på Kicks. Vi åt lunch på Taco Bar och sen tog vi en latte på Espresso House på kungsgatan. Lisa och Lollo åkte hem lite före oss, medans jag och Olivia traskade runt lite till.

Olivia är här nu, och ska äta här sen ska vi träffa Lollo och Lisa igen. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir säkert något kul:) Bilder på det jag köpte kommer lite senare!:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0