min eftermiddag/kväll

Nu i eftermiddag/kväll har jag chillat framför idolrepriserna vilket var väldigt skönt. Att bara ligga och ta det lugnt framför idolauditions. Jag och mamma var en sväng till elgiganten och tittade på ny kyl, frys och spis. Då kollade jag på kameran också, och den var ännu finare i verkligheten! Det står mellan den och en annan, men jag vill se den andra i verkligheten också innan jag bestämmer mig. Ikväll har jag också spelat lite Guitar Hero, man blir helt fast när man väl börjat haha! Kul iallafall, bra tidsfördriv när man har tråkigt. Jag blir ju lätt rastlös så;)
Sofia och Lisa var förbi en sväng också, alltd mysigt. Och så har jag och mamma skickat en blomma till Mimmi eftersom hon fyller år imorgon, så vi får hoppas att hon blir glad men det är jag säker på att hon blir:)

Nu säger jag hejdå till bloggen för idag, så hörs vi imorgon. puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha en trevlig kväll!

2007-12-03 @ 22:39:57
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se
Postat av: Micha

Hoppas du sover gott gumman!!!

2007-12-04 @ 12:40:52
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0