Nyårsafton

Dålig bloggning, yes i know. I lördags var vi bara i jakan och tittade runt lite och åt lunch och fikade på Tasty's. På kvällen åkte vi in till Espresso House och satte oss där ett tag. Mysigt var det!
Igår jobbade jag, öppnade 7.45. Det var mysigt, inte mycket folk, och sen kom Alex och då fick jag någon att prata med!:) Efter jobbet mötte jag upp Jennifer i stan, vi gick och åt lite på hennes tränares cafe på odenplan, och sen gick vi och köpte godis till bion. Vi såg Good Luck Chuck, den var jättebra! Sevärd helt klart!
Lenita kom in till stan och mötte upp mig, hon åt på donken och sen åkte vi hem till mig och fånade oss till en viss låt...

Och idag är det nyår. Jag verkligen hoppas att den blir lyckad, med tanke på att jag inte gillar nyår alls, skulle det vara kul om den blev rolig ändå. Vi ska iallafall äta middag här några tjejer och sen får vi se. 2007 har i överlag varit ett bra år. Jag har växt mycket som person, och fått starkt självförtroende.
Jag har gjort mycket kul iår, Thailand t.ex. Det är den bästa resan jag gjort. Båstad i somras glömmer jag aldrig. Tänker tillbaka jätteofta! Min klass, underbara 1B+ 1D, människor som jag är så glad att jag lärt känna! Mina jobb, först på East i somras och nu på Espresso House. Jag är glad att jag har ett jobb, då jag får tjäna mina egna pengar och har en hyfsat bra ekonomi. Mina vänner, för att jag nu vet vilka som är mina äkta vänner, dom som aldrig sviker. Alla andra närstående, för att dom finns för mig jämt. Ja, 2007 har varit ett bra år, det har det. Men det har ju självklart hänt tråkiga saker, men som idag bara gjort mig starkare. Men ja, 2007 har varit ett bra år. Men jag hoppas att 2008 blir ÄNNU bättre:)
Nyårslöften ska man ju ha, lyckades hålla mitt senaste..efter ett tag. Det här årets blir det gamla hederliga: Äta nyttigare, träna mer. Haha, men jag ska verkligen försöka!:)

Imorse hade jag en liten frukostdejt med Lollo Olivia och Lisa:) Mysmys. Jag lägger in en bild på outfit sen tror jag, den är fin tycker jag:) Ska ha silverdetaljer.

Gott nytt år allihopa!


Kommentarer
Postat av: Vendelllllaaa

MEN vi har ju termis en gång i veckan baby ;D då får man

2007-12-31 @ 15:43:39
URL: http://vendelaaaa.blogg.se
Postat av: jannike

mitt nyårslöfte: öhm.. haha alltid älska sandra mittjas xDDD

2007-12-31 @ 20:58:48
Postat av: Cassie

gott nytt år :)

2008-01-01 @ 00:39:24
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0