och bilen går bra?

Fredag idag, äntligen kan jag väl säga. Skola idag som vanligt, försov mig imorse men inget större problem inträffade. När matten var slut gick jag och några tjejer ur klassen på vårt sedvanliga besök på cafet över gatan och köpte varm choklad, mums! Det hände inget speciellt i skolan, var som det brukar. Klassen också:) hahahaha.

Ikväll ska jag och Jennifer på bio, vi ska se Heartbreak Kid, hoppas den är bra!:) Och så är det ju idolfinal ikväll. Jag vill verkligen att Amanda vinner, men jag tror svenska folket kommer utse Marie som vinnare. Men Amanda kommer få skivkontrakt i vilket fall som helst så det spelar ingen roll :)
pussss

image374
Vinnare av Idol 2007, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Micha

det blev inte så :(

2007-12-08 @ 12:10:51
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0