Prinsesstårtor och luciatåg

Idag gjorde vi prinsesstårtor på kallköket, och det var jättekul! Fina blev dom också, se bilder längre ner. Som vanligt hade vi superkul, vi gjorde knäck, och pepparkakor också, gott! Vi hade inget varmkök idag, eftersom vi skulle ha föreläsning om mobbning. Och tror ni inte jag får världens chock när jag ser vem som ska föreläsa? Det är Johan Östberg som var med i Fame Factory för några år sedan, som jag var dödsförälskad i! Och ja, jag var en riktig fame factory nörd då hahahaha! Iaf, det var faktiskt kul, föreläsningar brukar vara rätt trista.
Sen skulle vi bara ha lite betygssnack med Johan och sen fick vi åka hem :)

         (min)


Nu på kvällen var jag på fjällensskolans luciatåg, vet ni hur nostalgisk jag blev? Jag var ju lucia förra året, och ååh vad jag fick flashbacks nu. Men Jennifer var en jättebra lucia, hon går i 9d nu precis som jag gjorde:)
Jag kommer så väl ihåg hur nervös jag var, och när jag skulle läsa luciadikten var micken alldeles för högt upp så jag fick ställa mig på tå med luciakrona och allt..och allt stearin som föll ner i håret tog fan timmar att borsta ut, men det var värt alltihopa, det var en grym upplevelse!

     

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Hihi tack :)

Väldigt fina tårtor! Låter som en intressant föreläsning, även om jag inte vet vem killen var ;)
Roligt med lucia förresten!
Kramar :)

2007-12-12 @ 21:53:51
URL: http://Gribbe.blogg.se
Postat av: Erika

oooh vad fina tårtor sandrrraa. en sån vill jag ha 2 februari:) DÅ FYLLER JAG 18!!!!!!!!!!!!!

PÖÖÖSS

2007-12-12 @ 22:03:18
URL: http://erikaas.blogg.se
Postat av: Lenita

sandra din var fulast.

:)

tväääärtomspråååket här vaaaaa

2007-12-12 @ 22:48:32
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0