Shopping och fikamys

Det var en väldigt lugnt skoldag, iallafall lektionsmässigt, för lugna är tamefan aldrig 1B. Först hotell, sen livsmedel där vi bara fick titta på bilder eftersom vi hade vikarie. Svenska fick vi läsa bara, inga problem för mig som läser en superbra bok! Grevgatan 22, läs läs läs!

Efter skolan åkte jag, Alexandra och Jennifer in till stan. Lyckades jag låta bli att köpa något till mig själv? Nej, för när vi gick in på HM hittade jag en underbart fin kofta som jag bara inte kunde lämna där. Så den fick följa med hem. Vi tog varsin varm choklad på Espresso House och sen lämnade Alexandra oss. Så jag och Jennifer gick runt och tittade lite. Vi var in på East en sväng och grattade Mimmi också:)  Jag köpte julklapp till min lillebror också, men jag är i stort sett pank, vet inte riktigt hur jag ska få julen att gå ihop. Väntar bara på lön från East som kommer den 15, och sen får jag från EH lite innan den 25, hoppas den 21. Vi blev fikasugna igen så vi gick till TopShop och drack en till varmchoklad och för mig blev det en morotskaka också, mycket gott! Man har alltid råd med en fika, hahaha!

Nu är jag hemma och tittar på idol, ikväll blir det DHkväll som vanligt. Har dock inte en aning om vilka som kommer men det lär visa sig:) pusspuss

Kommentarer
Postat av: jannike

aha så de var skönt att slippa mig & clara idag? :(

2007-12-04 @ 18:34:22
URL: http://pankan.bilddagboken.se/
Postat av: alexandra

daaagen var ju klockren men som sagt för lugn för 1b :P haha , vi som är vana vid fart och tempo ;)
imorgon är de kööök . så kul och hoppas ni vet vem inte kommer , förlåt men jag vill verkligen inte de :O
Looove

2007-12-04 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0